Stolt!

Trots att det är lördagkväll har jag suttit vid dator i 2 timmar och pluggat. Så nu är 3 av 5 sidor kvar på mitt Pm som inte ska vara ilämnat än på ett par dagar så det känns skönt att slippa stressa. Ett av mina nyårslöften var att läsa 20 sidor om dan ( av skolböcker) och att inte göra alla arbeten i sista sekunden. Och jag har faktiskt lyckats de första dagarna på de nya året:) Ska verligen försöka att hålla det här löftet!! Nu blir du vell stolt mamma:)?? Stacars mamma blir alltid orolig när jag säger att jag har flera sidor att lämna in dan efter och ringer alltid och kollar så jag inte är för stressad men också att jag hinner med det jag ska och om jag behöver hjälp med ella om inte marcus är hemma. Tack världens bästa mamma för att du alltid ställer upp!!! <3

Marcus och fredrik sitter och spelar tv spel så nu ska jag ta en välförkänt paus och lägga mig i ett varmt bad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0