Bus i parken!

I dag var vi i parken och lekte i förmiddags. Pontus och Oliver kom förbi så de har busat hela dagen! på eftermiddagen när marcus kom hem har han ochpontus spelat basket med barnen och hundarna. Jag har alltid sagt att jag har världens mest bollgalna hund när jag pratar om nelly men jag får nog ta tillbaka det.. Douglas är ännu mer bolltokig! Nu ligger båda hundarna helt utslagna i soffan efter basketmatchen och bus i parken:)

Nu är douglas anmäld till tollarspecialen. Han ska vara med på utställningen. Nelly har jag fortfarande ett par dagar till på mig att fundera på.. Löper hon snart så kan vi inte vara med alls men jag ska nog anmäla henne i alla fall för säkerhets skull. Men det blir nog bara utställning och lydnadsklass1.. Får se hur de blir med workingtestet men jag har ju som sagt ett par dagar att fundera..

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt det låter och kul att Dogge kommer och visar upp sig på Specialen. :)

Ha det gott i sommarvärmen.

2010-06-04 @ 07:47:08
URL: http://andrummets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0