Grill hos mamma och pappa!

Är hemma hos mamma och pappa och väntar på att maten ska bli klar. Det blir grillat. Jag älskar grillat skulle kunna grilla varje dag! I dag har jag tvättat lite i tvättstugan för vi hade så sjukt mycket tvätt och de som inte blev klart tog jag med ut till mamma och pappa:) Hoppas vi ittar en fin lgh vi vill ha snart och hoppas att badrummet är tillräckligt stort för en tvättmaskin!! Nu ska vi natta vår lilla prinsessa!

Haha pappa ringde när han var på väg hem från jobbe och sa att han skulle bli lite sen för han skulle handla några småsaker, Gissa vad? Ett varsitt stort märgben till Nelly och doglas och ett stort lekbord som man kan ha sand och vatten i. Och en vattenkvarn med en massa sand och vatten leksaker. Ella har lekt med den i flera timmar och jag kan säga att det blev ett bad sen för hennes del och en tvätt för kläderna som inte var rena någonstans:) Tack snälla morfar säger Ella!! Ska visa bilder på leksaker senare!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan



Letar ni lgh? Ska det bli flytt av?

Inte långt bort hoppas jag ;)



Trevlig sommar :)

2010-06-16 @ 14:24:16
URL: http://andrummets.se
Postat av: Jag igen... :)

Hur blev det med Nelly och Specialen? Är hon anmäld?

Morgan började löpa för ett par dagar sedan... så där blir det bara till att vara sällskapshund under specialen. Men jag hoppas hon inte blivit alltför stor tills dess.

2010-06-16 @ 14:27:09
URL: http://andrummets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0