Bowling

Vilket otroligt fint väder det är ute. Så fort ella vaknar ska vi rulla ut på en proemanad hela familjen. Man blir så glad när det är sol ute! Jag har varit på bra humör sen jag vaknade i morse och solen sken!:)

Tänkte hinna med att baka en kladdkaka att fika på till adam och kakan kommer. De ska vara barnvakt åt ella i kväll (Från 8 när hon sover så så mycket av ella ser de inte:) Jag och marcus ska med emelie och victor mf och bowla och äta middag på vilbergens bowling. Det är så bra att det är i närheten efetrsom ella är VÄLDIGT mammig just nu och skulle hon vakna tar de bara en minut för oss att komma hem. Och så vaknar ALDRIG ella på natten om hon inte är sjuk så de ska nog gå bra:)

Kommentarer
Postat av: Kakan

Mums, kladdkaka:)Ingen fara gumman:) Både jag och adam har både erfarenhet och faktisk utbildning så det ska nog gå bra;) njut av en ledig kväll nu och låt proffsen ta över;);)

2010-03-06 @ 16:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0