Nyttig glass och mysbilder!

Jag har gjort nyttig glass till ella i dag som hon tyckte jättemycket om;-) Jag tog lite olika frukter och mixade dom tilsammans med yoghurt och sen frös in det i såna här plastbehållare man gör glass i. En nyttig succe!



Mysig liten prinsessa!




I morgon ska det bli 15 grader varmt och sol så hoppas all snö smälter bort snart för nu är jag trött på den! Tror till och med att snögalna nelly tycker att det är skönt att slippa snön!


Haha jag och kakan bakade morotskaka i går:-) Den var faktiskt jättegod!! Men vi har i alla fall kommit på att vårat kall i livet inte är att garnera tårtor trots att vi hade väldigt kul:-)


Ella somnade precis och vi ska strax äta lite mat och sen se lyxfällan! God natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Snyggaste och godaste kaka ever;)

2010-03-27 @ 16:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0