Praktik

Sitter på min praktik och har lite rast just nu. Trivs jättebra faktiskt och skulle verkligen kunna tänka mig att jobba så här:)

Men jag saknar ella och marcus! Slutar vid sju så då blir det fredagsmys!

I går var jag hos valle och skulle bara skritta lite för jag var såförkyld så jag ställde in ridlektionen. Men när jag kom till stallet var anna som också skulle ridalektion förkyld så vi bestämde oss för att rida en lugn lektion. Blev inte så jättelugnt men det gick superbra i alla fall!

I morgon ska vi till mamma som har fyllt år och fira henne och senare på kvällen blir det melodofestival hemma hos totte och jasmin. Nelly kommer bli superglad för hon och tottes hund tintin är bästa kompisar och leker alltid jättemycket när dom ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0