Slippa stressa!

Har varit lite stressad för emelie åkte ju till thailand i måndags och ska vara borta en månad och jag hinner inte åka ut dit så ofta för jag har så sjukt mycket i skolan just nu..:( Skulle verkligen hellre ridit varje dag! Det är så svårt att hitta någon som man litar på vad det gäller valle. han är ju ingen nybörjarhäst så man kan ju inte sätta upp vem som helst på honom. Men som tur var fick jag tag i en tjej i går som red honom innan vi flyttade honom från oxåker. Känns jättebra för hon är jätteduktig så nu behöver jag inte vara orolig över d-uppsatsen eller valle:)
I övrigt så mår ella bra nu och är frisk så snart blir det en sväng till busfabriken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0