Flytt och Sörsjön!

I dag började vi morgonen med att åka hem till adam och kakan och hjälpa dem att flytta. Dera snya lägenhet är jättefin så de kommer nog att trivas jättebra! Och de bästa av allt bara EN trappa!!! I den förra var det tre jättelånga spiraltrappor som man är helt slut efter att ha gått uppför så bra jobbat alla grabbar som fick springa en massa varv i dessa trappor med alla tunga möbler! När flytten var avklarad gick vi allihopa och åt pizza;-) Mýcket gott! Tack snälla adam för pizzan:)

Sen åkte vi ut till sörsjön där mamma och pappa var med sina kompisar och deras husbil. Vi hade en jätttrevlig dag där och kom hem nu!Nelly och ella får samanfatta dagen i sörsjön.

Ella positivt
Mormor och morfar var där!
Jag fick en bulle!
Jag samlade massa kottar och pinnar!
Morfars keps var väldigt rolig!
Leka i lekparken med mormor och morfar var toppenkul!

Negativt
Jag fick varken dra nelly eller den andra hunden i öronen!
Jag glömde ta fram händerna när jag ramlade och landade med huvudet först.. men som tur var gjorde det inte ont:)
Jag fick inte bada med nelly i vattnet eller äta på hennes pinnar

Nelly positivt
Min kompis Zorro var där
Jag fik bada massor och hämta massor av pinnar och zorro ville inte simma så jag tog hans också:)
Jag lyckades tigga till mig en liten bit bulle av lasse!
Jag har busat hela dagen och somnade jätteskönt i bilen på vägen hem. Jag tittade på marcus med min snällaste blick när han satte in mig där bak i bilen så i dag fick jag sitta inne i bilen när vi åkte hem:)

Negativt
Jag fick bara EN liten bit bulle!

Sammanfattningsvis var både ella och nelly mycket glada över den trevliga eftermiddagen/kvällen i sörsjön! Nu ska jag och marcus äta lite och sen blir det lördagsmys framför tv:n!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha en klockren sammanfattning av Ella och Nelly! :) ;)

2010-05-02 @ 13:42:41
Postat av: Jessica

Haha, det var ett roligt inlägg att läsa:) Vi hörs i veckan!

Puss

2010-05-02 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0