Nya underbara vänner!

Jag träffade två mammor och deras barn på öppna förskolan förra veckan och vi har umgåtts alla tre med barnen hela veckan! Det känns så skönt att äntligen ha hittat några bra mammakompisar! Älskar fortfarande mina andra vänner med men det är skönt att ha lite mammor och barn att umgås med. Vi har spenderat dagarna med shopping, promenader och en massa lek för barnen. De kommer jättebra överens och det märks att d tycker om varandra;-) Oliver är lika gammal som ella och saga är åtta månader. I morgon blir det korvgrillning och lek i vrinnviskogen på förmiddagen och på kvällen ska vi hem till linda, oliver och pontus för att äta tacos och umgås. Kommer bli en jättetrevlig dag!!

Jag var i stallet och skulle rida lektion i dag men jag fick sluta efter bara en liten stund för han hade en sån hosta:-( Tror de bara är slemhosta så ska ringa veterinären i morgon så han får slemlösande.
Jag är lite orolig för nelly också för jag tycker att hon börjat verka andfådd av inget alls sista vekan.. Ok när vi hade spelat fotboll och nelly promt skulle vara med i nästan en timme då förstår jag att honär andfådd. Men inte att hon ska bli det efter bara en halvtimmes promenad... Jag vet att de är varmare och de kan ju vara det men larvig som jag är så har jag i alla fall pratat med veterinären och jag skulle återkomma nästa vecka om hon fortfarande var likadan. Så hoppas hon mår bättre snart!!!

Nu blir det lyxfällan och något att äta. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0