Grym kväll!

I går var jag på kakans 25 årsfest och det var verkligen superkul!!! Har sjukt uderbara och roliga vänner så det kan ju inte bli annat. Saknar dock mina små tjejer som bara den men snart kommer de hem:-)  Ska möta upp marcus och busungarna för att äta lunch på texas longhorn. Min syster,brorsa och morfar ska också följa med så de kommer att bli jättetrevligt!
Sen blir det hem och busa med ella och i eftermiddag funderar jag på att åka och hälsa på mamma och pappa medans marcus har möte med sitt företag. Får se vad vi hitttar på men blir det att åka till mamma och pappa så kommer ella att tjata om att hoppa hoppa hoppa hela vägen ut. Pappa har nämligen köpt en hoppborg som tar upp ett helt rum till lilla prinsessan!:-)

Ella marcus och gammelmorfar


Ella och morfar i somras på öland


Busungen med lite av sina julklappar:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0