golv och tapet

Var och hämtade lite prover på golv och tapet till huset i dag! Tapeten ska vi ha som en fondvägg i köket men även i barnens rum bakom sängarna:-) Kanska någon stans i vårt ovrum med men typ bara i e garderob och ev i några inbyggda hyllor i väggen! Golven har jag jättesvårt att bestämma mig för! Båda är sjukt snygga! de ska vara på övervåningen i våra sovrum men vilket är snyggast?? Måste beställa i morgon så börjar bli lite bråttom:-)

Här är i allla fall tapeten


Här är golven! Vilket är snyggast??


Kommentarer
Postat av: Emma

Men Hej!

Vad jätteroligt att du också har blogg! Nelly är så fin! Hon är verkligen ett charmtroll! ;D



Vegas blir nog en fin tollare, med en sådan mor ;)Det är så roligt att äntligen fått hem han. Jag har ju nästan längtat ihjäl mig dessa veckor..

Ja, det hade varit jättekul att ses någon gång!



Och, jag tycker det mörkaste golvet, det till höger. Välj det, eller ja. Både är ju fina! Haha! Skitsvårt! :)

2011-07-03 @ 19:58:12
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0